Reklamáció
A reklamáció menete
Az áru átvétele után megállapította, hogy valami eltört vagy megsérült? Nagyon sajnáljuk. Igyekszünk a lehető legkönnyebbé tenni a reklamációját.
- az árukra 24 hónapig garanciát vállalunk
- a panaszt 30 munkanapon belül megoldjuk
Az áru megreklamálásának módja
- Egy egyszerű panasztételi űrlapot kell kitöltenie, amelyet az alábbiakban talál.
- A következő néhány munkanapon belül megvizsgáljuk a panaszát, és ha szükséges, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a kárigény részleteit.
- Ha a reklamált árut vissza kell küldeni hozzánk, tájékoztatni fogjuk Önt, és intézkedünk a szállítás módjáról.
- A sérült árut a megállapodásunk szerint kicseréljük, vagy újat küldünk Önnek.
A * jelölt mezők kitöltése kötelező.
A panaszok feltételeit a Panaszkezelési eljárás szabályozza.
Ha bármilyen kérdése van, vagy csak tanácsra van szüksége, ügyfélkezelőink készséggel állnak rendelkezésére.
szia@jurhan.hu
+361 229 8361