Reklamáció

A reklamáció menete

Az áru átvétele után megállapította, hogy valami eltört vagy megsérült? Nagyon sajnáljuk. Igyekszünk a lehető legkönnyebbé tenni a reklamációját.

  • az árukra 24 hónapig garanciát vállalunk
  • a panaszt 30 munkanapon belül megoldjuk

Az áru megreklamálásának módja

  1. Egy egyszerű panasztételi űrlapot kell kitöltenie, amelyet az alábbiakban talál.
  2. A következő néhány munkanapon belül megvizsgáljuk a panaszát, és ha szükséges, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a kárigény részleteit.
  3. Ha a reklamált árut vissza kell küldeni hozzánk, tájékoztatni fogjuk Önt, és intézkedünk a szállítás módjáról.
  4. A sérült árut a megállapodásunk szerint kicseréljük, vagy újat küldünk Önnek.

 

Panasztételi űrlap

Ellenőrző kód

i

A * jelölt mezők kitöltése kötelező. 

A panaszok feltételeit a Panaszkezelési eljárás szabályozza.

 

Ha bármilyen kérdése van, vagy csak tanácsra van szüksége, ügyfélkezelőink készséggel állnak rendelkezésére.

szia@jurhan.hu
+361 229 8361

Adatvédelmi beállítások

Sütiket használunk, hogy javítsuk a weboldal látogatottságát, elemezzük a teljesítményét és adatokat gyűjtsünk a használatáról. Ehhez harmadik fél eszközeit és szolgáltatásait is használhatjuk, és az összegyűjtött adatokat továbbíthatjuk az EU-ban, az Egyesült Államokban vagy más országokban működő partnereinknek. A "Minden cookie elfogadása" gombra kattintva Ön hozzájárul ehhez a feldolgozáshoz. Az alábbiakban részletes információkat talál, vagy módosíthatja a beállításait.

Adatvédelmi irányelvek

Részletek megjelenítése
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Bejelentkezés