Reklamáció
Hogyan működik a panasztételi eljárás?
Termékeinkre 24 hónap garanciát vállalunk.
Ha az áru sérülten érkezett, vagy használat közben eltört, kérjük, töltse ki a Panasztételi űrlapot, amely a Jurhan.hu weboldal alján, az Áruvisszavétel menüpontban található.
Kérjük, csatoljon fényképeket is a sérült tárgyról, és ne felejtse el pontosan felcímkézni az alkatrészt. Az árut még nem kell elküldenie sehova. Amennyiben szükségessé válik az áru elküldése, a Reklamációs Osztály fel fogja kérni Önt erre.
További kérdés esetén operátoraink felveszik Önnel a kapcsolatot.
Mennyi ideig tart az áruk reklamációja?
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb foglalkozzunk a kérésével, de a panaszok elbírálásának törvényes határideje 30 nap.
A szállítmány átvételekor az áru sérülését észlelték. Hogyan kell eljárnom?
Ha az áru csomagolása az átvételkor láthatóan sérült, a futárral közösen kárbejelentést kell készíttetni.
Ha nemcsak a csomagolás, hanem az áru is láthatóan sérült, ne vegye át a csomagot a futártól. Kérjük, tájékoztasson minket erről a tényről az alábbi +361 229 8361 telefonszámon vagy küldjön emailt a szia@jurhan.hu címre.
Ha Ön átvette az árut, és a kicsomagolás után az megsérült, akkor Reklamáció formájában kell eljárnia.